Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020

Best way to assemble moving parts of robot arm gripper

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

Inspired by this robot arm, I'm designing something similar to use for lab automation. However, I'm somewhat uncertain how long the smaller moving parts of the gripper will stay intact, because if they are fixed with a metal screw and nut, there will be a lot of wear-and-tear with constant use (the robot will most likely be moving 24/7). It's ok if I have to renew parts every few months, but having to do that every other day would be very annoying. For the gripper material I'm favouring PETG, but also have ABS (or PLA) as an alternative. So now my somewhat silly question: are there any better (and also easy to do) methods to have the moving parts (gears) connected to the gripper body, other than just a simple screw and nut? I have thought of some kind of metal bolt, but I can't finde anything that fits the need in local hardware stores. I've tried printing a bolt, but it was not smooth enough to allow for low-friction movement. Using a piece of filament to put it through the gear hole and melting its ends seems to offer some trouble with correctly aligning the gears and also presents the danger of melting some parts.

Thanks in advance, Pascal

PS: Sorry for the bad tag, there was no fitting one and I wasn't allowed to create any.

View on the web

Κύκκου Νικηφόρος: «Μεγάλο ατόπημα το κλείσιμο των ναών»

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

Ως μεγάλο «ατόπημα» και ως «πολύ ακραίο και αχρείαστο μέτρο» χαρακτήρισε, ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Κύκκου και Τηλλυρίας κ.  Νικηφόρος, την τελευταία απόφαση της Κυβέρνησης της Κυπριακής Δημοκρατίας για «ολικό κλείσιμο των ιερών ναών, με μηδενική, δηλαδή, συμμετοχή πιστών στις θείες Λειτουργίες».

Μιλώντας το πρωί, στον αποστερημένο από τους πιστούς, λόγω των νέων μέτρων, Ιερό Ναό του Αγίου Προκοπίου στην Λευκωσία, ο Κύκκου Νικηφόρος επεσήμανε ότι η απόφαση αυτή είναι πολύ σκληρή, με δεδομένο μάλιστα ότι, την περίοδο αυτή, ετοιμαζόμαστε κατάλληλα για να εορτάσουμε τη μεγάλη και κοσμοσωτήρια εορτή των Χριστουγέννων.



Υποστήριξε, μάλιστα, ότι το διάταγμα αυτό «δίκαια προκαλεί τις αντιδράσεις ημών των πνευματικών ποιμένων του λαού μας», γιατί «είναι παράλογο και εντελώς αδύνατο να γίνει αποδεκτό». Σημείωσε, μάλιστα, ότι με την «απόφαση να κλείσουν τους ναούς και να στερήσουν από τους πιστούς τη θεία Κοινωνία, μόνο οι εχθροί του Χριστού και της Εκκλησίας, οι Χριστομάχοι και Εκκλησιομάχοι χαίρονται και αγάλλονται, ενώ οι ευσεβείς χριστιανοί, που είναι η τεράστια πλειοψηφία του λαού μας, θλίβονται, πονούν και αιμάσσει η καρδία τους».



Ο Πανιερώτατος απευθυνόμενος σε όσους παρακολουθούσαν τη θεία Λειτουργία από τους δέκτες των τηλεοράσεών τους ανέλυσε, κατ' αρχήν, τη σημερινή ευαγγελική περικοπή που αναφέρεται στην παραβολή του Μεγάλου Δείπνου και η οποία είναι ουσιαστικά μια πρόκληση και μια πρόσκληση Σωτηρίας.

«Το Μέγα Δείπνο είναι το Δείπνο το ουράνιο, η αιώνια Βασιλεία του Θεού, ο παράδεισος που έχει ετοιμάσει ο Θεός για όλους τους ανθρώπους. Και πρόγευση αυτής της Ουράνιας Βασιλείας, αυτού του παραδείσου είναι ο Μυστικός Δείπνος, η παναγία τράπεζα του Θεού, το Μυστήριο της θείας Ευχαριστίας, στο οποίο μας προσκαλεί σε κάθε θεία Λειτουργία, εκ μέρους του Θεού, η Αγία μας Εκκλησία και στο οποίο μεταλαμβάνουμε Σώμα και Αίμα Κυρίου "εις άφεσιν αμαρτιών και εις ζωήν αιώνιον"».

«Tο μέγα Μυστήριο της θείας Ευχαριστίας δεν είναι ένα συνηθισμένο δείπνο», τόνισε. «Είναι ένα πνευματικό τραπέζι, στο οποίο παρέχεται στους ανθρώπους ουράνια, θεϊκή τροφή. Ο ευτελής άνθρωπος κοινωνεί το μυστηριακό Σώμα και Αίμα του Χριστού και ενώνεται μαζί του και γίνεται "σύσσωμος" και "σύναιμος" Χριστού, γίνεται "χριστοφόρος» και «θεοφόρος"».

Κάλεσε, μάλιστα, τους πιστούς να μην παραλείπουν να συμμετέχουν τακτικά στην πνευματική τράπεζα της θείας Ευχαριστίας «γιατί χωρίς τη μετάληψη του Σώματος και του Αίματος του Κυρίου δεν νοείται αιώνια ζωή και σωτηρία».

Ο Κύκκου Νικηφόρος αναφέρθηκε, ακολούθως, στις δύσκολες ώρες και στη δοκιμασία την οποία διέρχεται ολόκληρη η ανθρωπότητα εξ αιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Γνωρίζω ότι οι αντοχές όλων μας δοκιμάζονται. Πρέπει, όμως, να αντέξουμε, πρέπει να πειθαρχήσουμε στις υποδείξεις της επιδημιολογικής ομάδας και στα κυβερνητικά διατάγματα, γιατί μόνο έτσι θα σπάσουμε την αλυσίδα διασποράς της επάρατης αυτής θανατηφόρου πανδημίας του κορωνοϊού. Μόνο έτσι θα βοηθήσουμε, ώστε να μην καταρρεύσει το σύστημα ιατρικής περίθαλψης και να βρεθούν και οι δικοί μας ιατροί στο ίδιο δίλημμα, που είχαν βρεθεί, κατά την πρώτη φάση της πανδημίας της λοιμώδους αυτής νόσου του κορωνοϊού του περασμένου Μαρτίου – Απριλίο� �, οι ιατροί στην Ιταλία και την Ισπανία. Να επιλέξουν, δηλαδή, ποιον θα περιθάλψουν και ποιον θα αφήσουν να πεθάνει. Γνωρίζω ότι για τους νέους μας, η μερική έστω στέρηση της ελευθερίας τους, είναι ακόμα πιο οδυνηρή. Πρέπει, όμως, να αντέξουν και αυτοί, εκδηλώνοντας με τον τρόπο αυτό την αγάπη και αλληλεγγύη τους προς τις ευπαθέστερες ομάδες της τρίτης ηλικίας».

Υπογράμμισε, στη συνέχεια, ότι «η Εκκλησία μας διαπνεόμενη από υψηλό αίσθημα ευθύνης έναντι του λαού μας, αποδέχθηκε και πιστά τήρησε μέχρι σήμερα σχεδόν όλες τις επώδυνες και οδυνηρές κυβερνητικές αποφάσεις, για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Η τελευταία, όμως, απόφαση για ολικό κλείσιμο των ιερών ναών, με μηδενική, δηλαδή, συμμετοχή πιστών στις θείες Λειτουργίες, θεωρείται ως πολύ ακραίο και αχρείαστο μέτρο, το οποίο δίκαια προκαλεί τις αντιδράσεις ημών των πνευματικών ποιμένων του λαού μας. Με την πολύ σκληρή αυτή απόφαση να κλείσουν � �ους ναούς και να στερήσουν από τους πιστούς τη θεία Κοινωνία, μόνο οι εχθροί του Χριστού και της Εκκλησίας, οι Χριστομάχοι και Εκκλησιομάχοι χαίρονται και αγάλλονται, ενώ οι ευσεβείς χριστιανοί, που είναι η τεράστια πλειοψηφία του λαού μας, θλίβονται, πονούν και αιμάσσει η καρδία τους, για το ατόπημα αυτό».

Ο Πανιερώτατος αναφέρθηκε και στην έκτακτη σύγκληση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου την Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου 2020, η οποία  θα συζητήσει το φλέγον αυτό θέμα και τόνισε ότι «είμαι βέβαιος ότι με πνεύμα υπευθυνότητας και αγαστής συνεργασίας, όλοι οι ιεράρχες θα κοινωνήσουμε τη σοφία μας, για να βρεθεί η μέση συμβιβαστική λύση, την οποία να προτείνουμε στην κυβέρνηση προς υιοθέτηση».

Αφού χαρακτήρισε, ακολούθως, ως «παράλογο και εντελώς αδύνατο να γίνει αποδεκτό το διάταγμα» με το οποίο καθορίζεται ότι η θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων θα γίνει χωρίς την παρουσία πιστών κατέθεσε την προσωπική του θέση, την οποία και θα εισηγηθεί στην Ιερά Σύνοδο.

Η πρόταση του Μητροπολίτη Κύκκου είναι «η θεία Λειτουργία, όχι μόνο της κοσμοσωτήριας εορτής της Γεννήσεως του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, αλλά και κάθε Κυριακής να γίνεται με περιορισμένο, έστω, λογικό αριθμό πιστών και με αυστηρή τήρηση των υγειονομικών μέτρων, αποστάσεις – μάσκες – απολυμάνσεις, γιατί μόνο έτσι θα κατανικηθεί, συνεργούντος και του επί θύραις εμβολίου, η επάρατη αυτή και θανατηφόρα λοιμική νόσος του κορωνοϊού».

«Μην αφήσετε, αγαπητοί χριστιανοί, την καρδία σας να υποδηλωθεί στον φόβο του κορωνοϊού και να αποχωρισθεί από τον Λόγο του Θεού. Ο Θεός που παραχωρεί τις θλίψεις και τις δοκιμασίες και τους πόνους των πειρασμών, δεν θα μας αφήσει να πειρασθούμε παραπάνω από τις δυνάμεις μας, αλλά μαζί με τον πειρασμό θα μας δώσει και την έκβαση, τη δύναμη ώστε να μπορούμε να τους υποφέρουμε», πρόσθεσε.

Κατακλείοντας τον λόγο του ο Κύκκου Νικηφόρος προέτρεψε τους πιστούς σε διαρκή και επίμονη προσευχή προς τον Θεό για να «συντομεύσει τον χρόνο της καλής παιδαγωγίας μας. Αυτή η πολύ οδυνηρή δοκιμασία της πανδημίας του κορωνοϊού να γίνει πρέπει το πυρ της καθάρσεως. Να φέρει πρέπει συναίσθηση, να απαλύνει τις καρδιές, να κινήσει σε μετάνοια, να μας επαναφέρει στον Θεό. Και τότε να είστε βέβαιοι ότι ο Κύριος με τη δική του παντοκρατορική προσταγή και θεϊκή εξουσία, θα μετατρέψει τον ρουν των πραγμάτων και θα δώσει τη λύση και τη λύτρωση».

Λουκάς Α. Παναγιώτου

Πηγή: www.orthodoxianewsagency.gr

View on the web

Τα μέτρα για τον κορωναϊό υποβαθμίζουν και προσβάλλουν την εκκλησία…

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

Σήμερα Κυριακή των Προπατόρων, που στην Εκκλησία μας διαβάζεται η Περικοπή του Μεγάλου Δείπνου, που ο Μέγας Οικοδεσπότης τελεί καλώντας τον σύμπαντα κόσμο να γεμίσει το σπίτι Του και να γευτεί το Δείπνο Του (Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο ιδ΄16-24), ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεόκλητος, ακολουθούμενος από τον Διάκονό του π. Θεόκλητο Παρδάλη, χοροστάτησε στον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων Αρναίας, όπου ιερουργεί ο  Αιδ. Οικ. π. Κωνσταντίνος Αγούλας.

Εκεί, στο τέλος του κηρύγματός του μίλησε για τα μέτρα της Κυβέρνησης ως προς το άνοιγμα των εκκλησιών τα Χριστούγεννα και τα Θεοφάνεια με 9 πιστούς, όλους κι όλους,  χαρακτηρίζοντάς τα προσβλητικά και υποβαθμιστικά για την εκκλησία: «Τα μέτρα αυτά, είπε ο Σεβασμιώτατος υποβαθμίζουν και προσβάλλουν την Εκκλησία! Την υποβαθμίζουν, γιατί ο θεανθρώπινος οργανισμός της Εκκλησίας τίθεται αξιολογικά κάτω και από τα Super Market και τα Κομμωτήρια! Και Την προσβάλλουν, γιατί είναι πρωτόγνωρη και απαράδεκτη η εικόνα της περιβολής των Ιερών Ν αών από την ΕΛ.ΑΣ. με ταινίες που εμποδίζουν την πρόσβαση του Λαού του Θεού για Εκκλησιασμό, για να ανάψει ένα κερί ο κάθε πιστός και επί πλέον είναι ανοίκειο το θέαμα, εντός του Ιερού Ναού να τελείται Θεία Λειτουργία και τα περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ. να περιφρουρούν το τετράγωνο εντός του οποίου ευρίσκεται ο Ιερός Ναός! Έχετε παρατηρήσει στα Super Market τον συνωστισμό που λαμβάνει χώρα; Μήπως είδατε εκεί κάποιο περιπολικό;



Και επειδή το να κρίνεις είναι εύκολο, το να προτείνεις λύσεις είναι δύσκολο αλλά πρέπον, νομίζομε ότι η χρυσή τομή για τις γιορτές της Θείας Θεοφανείας θα είναι να επιτραπεί η παρουσία στους Ιερούς Ναούς πιστών ανάλογα με τη χωρητικότητά τους. Ανά δέκα τετραγωνικά μέτρα ένας πιστός, φορώντας τη μάσκα του και εντός και εκτός του Ιερού Ναού και με τις αντίστοιχες προφυλάξεις που προτείνουν οι Λοιμωξιολόγοι. Υπεύθυνοι για την επιβολή της τάξεως, βεβαίως, τα Εκκλησιαστικά Συμβούλια».

«Και εγώ κτυπήθηκα από τον κορωναϊό», συνέχισε, «και μάλιστα βαριά. Γνωρίζω, λοιπόν, αυθεντικά τι σημαίνει. Γι' αυτό παρακαλώ την εντιμότατη Κυβέρνησή μας να βρει τη μέση λύση, τείνοντας ευήκοον το ους προς τις αποφάσεις περί τούτου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας μας, η οποία πρόκειται να συγκληθείεντός της ερχομένης εβδομάδος υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου, Εκκλησία και Σύνοδος που στήριξαν και υπήρξαν πάντοτε και ιδίως επί του προκειμένου αρωγοί και όχι αντίπαλοι στον έντιμ� � και τιτάνειο όντως αγώνα της Πολιτείας για να τιθασευθεί το τέρας της Πανδημίας!»

Στο κήρυγμά του, νωρίτερα, ο Σεβασμιώτατος, μιλώντας επί της Ευαγγελικής Περικοπής, τόνισε ότι με το Ιερό σημερινό Κείμενο η Εκκλησία μας αυτοερμηνεύεται, καθότι τούτο το Δείπνο του Μεγάλου Οικοδεσπότου δεν έληξε ποτέ, παρά μυστικώς συνεχίζεται αθάνατο στους αιώνες, κρατώντας ανοιχτές τις θύρες του στις εκάστοτε γενεές των πιστών, μέσα στην ασταμάτητη ενότητα του μυστικού σώματος του Χριστού, που είναι η Εκκλησία. Άλλωστε, ο π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ θα μας πει ότι Εκκλησία είναι η συμμετοχή στο Δείπνο της Ευχαριστίας, Δείπνο που συνιστά και φανερώνει την Εκκλησία, για να συμπληρώσει "τι άλλο είναι η Ευχαριστία, παρά το μυστήριο της Εκκλησίας, το μυστήριο του όλου Χριστού".

Στο σημείο αυτό ο ομιλητής υπενθύμισε ότι στον Κανόνα της Μ. Πέμπτης, που συνήθως τελείται τη Μ. Τετάρτη το βράδυ, η Εκκλησία ψάλλει καρδιακά τον παιάνα Της "Ξενίας δεσποτικής και αθανάτου τραπέζης…", δηλαδή: " Ελάτε πιστοί να απολαύσουμε με ανυψωμένο τον ψυχικό μας κόσμο, τη φιλοξενία και την Αθάνατη Τράπεζα που μας παραθέτει ο Δεσπότης Χριστός σε τόπο υψηλό…".

«Η Ευχαριστία», συνέχισε, «είναι μυστική σύνοψη, συγκεφαλαίωση, παράσταση, παράταση και συνέχιση του έργου της "εν Χριστώ" σωτηρίας, της λυτρωτικής παρουσίας και πράξεως του Χριστού στον χώρο και τον χρόνο. Συνιστά την εισαγωγή της ανθρώπινης φύσεως, που καθαρίστηκε με το αίμα του Αμνού του Θεού στη σφαίρα της Αγίας Τριάδος. Σαν τρεφόμαστε μ' αυτήν η σύναξη των πιστών, γίνεται σύναξη αθανάτων, γιατί "οι θείες δωρεές βρίσκονται ενώπιόν μας. Η μυσtική Τράπεζα στολίζεται. Το ζωοποιό ποτήριο είναι γεμάτο. Ο Βασιλεύς της δόξης καλεί στο Δείπνο , ο Υιός του Θεού υποδέχεται τους καλεσμένους… Η ενυπόστατη Σοφία του Θεού Πατρός διαμοιράζει το Σώμα της υπό τη μορφή του Άρτου και προσφέρει το Ζωοποιοό Αίμα με τη μορφή του Οίνου. Τι φοβερό μυστήριο! Τι άρρητη οικονομία! Τι ακατάληπτη συγκατάβαση του Θεού! Τι ανεξιχνίαστη ευσπλαγχνία!" ( Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας). Έτσι η σύμπασα κτίση νεουργείται και θεουργείται. Από εδώ βγαίνουν οι Άγιοι, ο Παράδεισος, η αιωνιότητα κι οι άνθρωποι αδελφοί, ομόψυχοι, ομοκάρδιοι, άνθρωποι που ξέρουν να ζούν σε «παροξυσμόν αγάπης» (Εβρ. ι΄ 24), ανθρωποι που α πολαμβάνουν το πυράκτωμα της παρατεταμένης Πεντηκοστής και τη χαρά του αειφεγγούς Πάσχα του Κυρίου…».

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεόκλητος μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας προέστη του 40νθημέρου Ιερού Μνημοσύνου του αειμνήστου Θεολόγη Βαλιάνου, επιφανούς στελέχους της Ιεράς Μητροπόλεως και επί έτη Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Αγάπης – Οίκου Ευγηρίας «Παναγία του Ακαθίστου», πατρός του Δημάρχου Αριστοτέλη κ. Στυλιανού Βαλιάνου.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Μητροπόλεως, πρέπει να σημειωθεί ότι, λόγω των μέτρων που έχουν επιβληθεί για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού, τα τέκνα του κοιμηθέντος Στυλιανός και Γεώργιος, για να μη φέρουν σε δύσκολη θέση την Εκκλησία, στην οποία επί πολλά έτη διακόνησε και εκοιμήθη εν ενεργεία Εκκλησιαστικός Σύμβουλος ο πατέρας τους, μετείχαν των όλων Ακολουθιών μένοντες εντός του αυτοκινήτου τους έξωθεν του Ιερού Ναού! Η μόνη από την οικογένεια, που εισήλθε εντός του Ιερού Ναού, μετείχε των Ιερών Ακολουθιών και μετέλαβε των Αχ� �άντων Μυστηρίων ήταν η σύζυγος του απελθόντος, κα Δέσποινα, κατόπιν ευλογίας του Σεβασμιωτάτου.

 

 

 

Πηγή: www.orthodoxianewsagency.gr

View on the web

Εν όψει των Χριστουγέννων… (2)

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

Δοξαστικό ιδιόμελο Εσπερινού των Χριστουγέννων. Ήχος β΄.

«Αυγούστου μοναρχήσαντος επί της γης, η πολυαρχία των ανθρώπων επαύσατο· και σου ενανθρωπήσαντος εκ της Αγνής, η πολυθεία των ειδώλων κατήργηται. Υπό μίαν βασιλείαν εγκόσμιον, αι πόλεις γεγένηνται· και εις μίαν Δεσποτείαν Θεότητος, τα Έθνη επίστευσαν. Απεγράφησαν οι λαοί, τω δόγματι του Καίσαρος· επεγράφημεν οι πιστοί, ονόματι θεότητος, σου του ενανθρωπήσαντος Θεού ημών. Μέγα σου το έλεος, δόξα Σοι».


(Όταν έγινε μονάρχης πάνω στη γη ο Καίσαρας Αύγουστος, τότε η πολυαρχία των ανθρώπων έπαψε· κι όταν Συ, (Κύριε), έγινες άνθρωπος από την αγνή Μαριάμ, η πολυθεία των ειδώλων καταργήθηκε. Κάτω από μία εγκόσμια βασιλεία μπήκαν οι πόλεις του κόσμου τούτου, (όπως αντίστοιχα) και τα ανθρώπινα έθνη πί� �τεψαν σε έναν Κύριο και Θεό. Απογράφηκαν οι λαοί (της Ρωμαικής αυτοκρατορίας), με τη διαταγή που έδωσε ο Καίσαρας, ενώ σημειωθήκαμε οι πιστοί από το όνομα της Θεότητας, δηλαδή Εσένα Κύριε του Θεού μας, που έγινες άνθρωπος (για μας). Μέγα το έλεός Σου, δόξα σ' Εσένα).

Το δοξαστικό ιδιόμελο του εσπερινού των Χριστουγέννων αποτελεί έναν από τους ωραιότερους ύμνους όχι μόνον της μεγάλης αυτής εορτής, αλλά και όλων των εορτών του έτους. Ποίημα της εξαίρετης υμνογράφου της Εκκλησίας μας οσίας Κασσιανής, (η οποία έζησε κυρίως κατά το πρώτο ήμισυ του 9ου αι. και δυστυχώς είναι γνωστή μόνον για το σπουδαίο και εξαίσιο τροπάριό της του όρθρου της Μεγάλης Τετάρτης – σημειωτέον ότι έχουν διασωθεί περίπου 50 ύμνοι της, 23 από αυτούς υπάρχουν ήδη στα Λειτουργικά μας βιβλία, ενώ έχουν καταγραφεί περί τα 800 γνωμικά που αποδίδονται σ' αυτήν), πορεύεται κατά τρόπο συγκριτικό, προκειμένου να εξαρθεί το μεγαλείο της επί της γης παρουσίας του Θεού μας. Τι συγκρίνει η μεγάλη αυτή αγία; Την εγκόσμια, αλλά οικουμενική, βασιλεία της Ρωμαικής δεσποτείας και την Ουράνια Βασιλεία που εγκαθιστά στον κόσμο ο ενανθρωπήσας Θεός. Ένας πιά ο επίγειος βασιλιάς; Μία και η αληθινή πίστη με τον Χριστό που κατάργησε τα είδωλα. Όλοι οι άνθρωποι υποτάσσονται (διά της βίας βεβαίως) στον Ρωμαίο αυτοκράτορα; Όλοι οι άνθρωποι υπακούουν, (ελεύθερα όμως), στην πίστη του Κυρ� �ου Ιησού. Απογράφηκαν τότε όλοι οι λαοί στους καταλόγους της Ρώμης; Σημειωθήκαμε οι πιστοί από το όνομα του Χριστού μας, του ενανθρωπήσαντος Θεού μας. Οπότε το μόνο που μπορούμε πιά να κάνουμε είναι να δοξολογήσουμε τον Θεό μας για την αγάπη και τη φιλανθρωπία Του.

pgdorbas.blogspot.com

View on the web

Владика Јоаникије богослужио у манастиру Ђурђеви Ступови (ВИДЕО)

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

Његово преосвештенство Епископ будимљанско-никшићки и администратор Митрополије црногорско-приморске Г. Јоаникије служио је у 27. недјељу по Духовима, на празник Светог апостола Андреја Првозваног, 13. децембра 2020. Свету архијерејску литургију у катедралном манастиру Епархије – Ђурђевим Ступовима.

Преосвећеном Епископу Јоаникију je саслуживало свештенство архијерејског намјесништва беранског и монаштво Манастира.

Након читања Јеванђеља, ријечју јеванђељске проповједи обратио се протосинђел Евстатије (Драгојевић).

Празник Светог апостола Андреја Првозваног и васкршњи недељни дан сабранима је честитао Владика Јоаникије, обративши се ријечју архипастирске бесједе.

Празник Светог апостола Андреја Првозваног, по ријечима Владике Јоаникија, долази „да нас укријепи да овај Часни пост постимо како ваља, да се побринемо о својој души и завиримо у своје срце, да видимо гдје гријешимо и којим путем да идемо даље као хришћани".

„У вријеме овог поста, спремајући се за празник Рођења Христовог, треба да се исповједимо, али искрено. Од искрене исповјести има вајде, а не оно формално. Човјек ако стане пред лице Божје, онда види колико је нечист и грешан, колико је помрачен. Ако каже да ништа није грешан у овом животу, то значи да је он много далеко од праве вјере, од савјести своје и од лица Божјег", поучавао је Владика.

Сваки онај који жели да изађе пред лице Божје, а пред лице Божје излазимо сваке службе, видјеће, навео Епископ Јоаникије, да му још много фали.

„Светитељи Божји, код којих није било претварања, сваки од њих је осјећао колико је грешан, па се кајао и кроз покајање су чистили своју душу, своје срце и засвијетлили на овом свијету, а посебно са онога свијета свијетле нама, као и Свети Андреј Првозвани", бесједио је Његово преосвештенство.

Говорећи о Светом апостолу Андреју Првозваном, Владика је навео да је био довољан само један сусрет и позив од Христа да он крене за Њим.

„И не само да крене, очигледно, препородила се његова душа одмах, него је он позвао апостола Петра и остале с којима је био близак и зато је заслужио епитет Првозвани. Сјећамо се много тога што је записано у Јеванђељу и што није записано, његове велике проповједи од Јерусалима до Кијевских гора, гдје је прорекао да ће бити велика светиња, да ће Господ ту припремити да један велики народ и више народа приђе ка Христу. На крају, када је страдао мученички говорили су му да проповједа Христа, Његово распеће и Његов крст и намјеравали су да и њега р� �запну као Христа".

„Он је одговорио: Нијесам достојан да ме разапнете као Христа, него ме разапните другачије. Имамо крст Светог Андреја Првозваног, тако су га разапели, у облику ћириличног слова Х. Рекао чудесну ријеч коју сви ми хришћани треба да запамтимо: Ако крст проповједам, онда га се и не бојим. Ако проповједам страдање Христово и ако, заиста, видим и осјећам искупитељно, спасоносно дејство Крста Христовог, онда за своју вјеру треба, ако је то потребно, и да пострадам за Христа. Такав био. Ми смо далеко од тога, треба да се сјетимо, каква је то вјера, сила в јере која љуби Крст Христов и која је спрема на страдање. То је и вјера, и љубав, и свјетлост, и истина, и правда и осјећање блискости са Христом распетим и васкрслим", истакао је Епископ будимљанско-никшићки Јоаникије.

Поручио је да нада ваксрсења све хришћане кријепи да издрже све препреке и искушења што их сналазе на овом свијету, а ако дође вријеме мучеништва и тада, указао је Владика Јоаникије, треба да посвједочимо своју вјеру, јер смо на то призвани.

 

Извор: Епархија будимљанско-никшићка

— mitropolija.com

Πηγή: www.orthodoxianewsagency.gr

View on the web

Can't get bed to level for my life

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

I am new to 3D printing and just purchased an Ender 3 V2 about two weeks ago. Since I've got it, I've been having trouble leveling the bed. I've tried watching videos, but they don't say how much friction on the paper is good or bad. I have even tried foil, playing cards, and a business card but still can't tell if it's good enough or not. Then when I would try printing calibration squares and adjust as it prints, but when it prints all looks good when printing the outside ring, but when it gets to the square parts there are bumps on the print from the nozzle being too close. Also when I seem to have corner perfect, when it gets to the center it's too close to the nozzle and doesn't even print. I'm using the stock glass bed so I'm not sure if that could be the issue. This is getting frustrating as I really want to start printing. And I want to save money for other parts and try avoiding purchasing a BL Touch if I don't need to. Am I doing something wrong? Ho w can I get this resolved?

Forgot to mention, I upgraded the springs to these yellow ones on Amazon.

View on the web

Γένεση κατά την Στωική κοσμογονία

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

Οι μονάδες του κόσμου αποτελούσες ένα ενιαίο σύνολο, το οποίο συνέχει το πνεύμα του θεού με την μορφή του «τόνου», συνδέονται μεταξύ τους με την «συμπάθεια», η οποία είναι παγκόσμια για την επίτευξη της οποίας συμβάλλουν όλα ανεξαιρέτως τα όντα. Η εφεύρεση της «συμπάθειας» εξηγεί την μετάδοση της ενέργειας εξ αποστάσεως και την αλληλοεπίδραση των όντων. Είναι αυτή ακριβώς η αμοιβαιότητα στη σχέση των σωμάτων που επιτρέπει στα ουράνια σώματα να επεμβαίνουν στο γήινο γίγνεσθαι και κυρίως στις τύχες των ανθρώπων επηρεάζο� �τας τες. Αλλά και η γη επεμβαίνει στην ζωή των ουρανίων σωμάτων τρέφοντας τα με την εξάτμιση των υδάτων της. Η συμπαντική επίδραση των πάντων στα πάντα γέννησε την αστρολογία και την μαντική. Η συλλογιστική των πιστών τους βασίζεται στη πεποίθηση ότι ενώ το σύμπαν είναι ενιαίο μπορούμε γνωρίζοντας τα σημάδια της εμφάνισης των γενικών γεγονότων να προβλέψουμε τα επιμέρους γεγονότα. (Γεωργούλης, 2008: 378-379)


Η κοσμολογική εικόνα των Στωικών είναι ολιστική. Όλα τα είδη , ( άνθρωπος δένδρα πουλιά διάφορα αντικείμενα) είναι μεν ξεχωριστές οντότητες, αλλά ανήκουν σε ένα ευρύτερο όλο σε ένα πλατύ αλλά πεπερασμένο σύνολο. Η ύπαρξη τους οφείλεται στους άπειρους συνδυασμός της ενεργητικής και της παθητικής ύλης. Συγκεκριμένα αποτελούν τις ποιοτικές μεταλλάξεις αυτών των συνδυασμών. Ο συνδυασμός της ύλης και της ενέργειας, η γενεσιουργός αιτία των πάντων αποτελεί το υπόστρωμα, την πρώτη από τις τέσσερεις Στωικές «κατηγορίες» ή «γένη». Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τα «ποιά» τα πράγματα, δηλαδή, όπως ο άνθρωπος ή τα ζώα με συγκεκριμένες ιδιότητες. Τρίτες στη σειρά βρίσκονται οι «διαθέσεις» («πως έχοντα») τα δευτερεύοντα, δηλαδή, χαρακτηριστικά τους. Τέλος υπάρχουν οι διαθέσεις «εν σχέση προς» («προς τι πως έχοντα»). Οι σχέσεις, δηλαδή των πραγμάτων μεταξύ τους. Όπως για παράδειγμα ή σχέση τους στον χώρο,(κάποιος π.χ. βρίσκεται μπροστά ή πίσω από κάποιον άλλο) ή η συγγενική κατάσταση τους , όπως η σχέση που χαρακτηρίζει τον πατέρα και το γιό ή αδελφού και αδερφής. Σε αυτή την κατηγορία το πράγμα που κατέχει τις διαθέσεις παραμένει σταθερό παρόλο που αυτές είναι δυνατόν να αλλάξουν. Μπορεί η σχέση που ορίζει το Β δεξιά του Α να αλλάξει αν το Α παραμείνει ακίνητο και μετακινηθεί το Β προς τα αριστερά του ή ένας πατέρας παύει να είναι πατέρας αν πεθάνουν τα παιδιά του.( Sharples,2002:89)

Εντός των «ποιών» τα οποία είναι σώματα, ενσωματώνονται διάφορες καταστάσεις μέσω των οποίων εκδηλώνονται μη υλικές ποιότητες . Όπως η κατάσταση της ενσώματης ψυχής κάποιου είναι η αρετή. Μέσα από αυτή την συνύπαρξη αποκτά σώμα και η ίδια ξεφεύγοντας έτσι από την αφηρημένη έννοια. Ο στωικός κόσμος είναι υλικός και εκφέρεται με τα σώματα. Ότι είναι ασώματο και δεν είναι ιδιότητα κάποιου ενσώματου, υφίσταται μεν, αλλά είναι ανύπαρκτο (είναι). Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν και τα λεκτά οι έννοιες, δηλαδή ορισμένων λέξεων, ο χρόν ος, ο χώρος και το διάστημα πέρα από τα όρια του κόσμου.( Sharples,2002:90)

Οι ποιοί διακρίνονται σε ιδίως ποιούς οι οποίοι προσδιορίζονται από ειδικά ατομικά χαρακτηριστικά, όπως, π.χ. ο άνθρωπος σαν συγκεκριμένο άτομο ή πρόσωπο και σε κοινώς ποιούς οι οποίοι εκφράζουν γενικές έννοιες των ειδών, όπως η έννοια του ανθρώπου ή της ανθρωπότητας. Οι κοινώς ποιοί είναι πρωτεύοντες όταν έχουν περιεχόμενο, όταν ενυπάρχουν, δηλαδή, εντός τους μόνο μεμονωμένες υπάρξεις του είδους που αντιπροσωπεύουν, π.χ. άνθρωποι. Οι καθολικές έννοιες, όπως η γενική έννοια του ανθρώπου θεωρούνται νοητικές κατασκευές. Οι Στ ωικοί πιστεύουν ότι οι συγκεκριμένες υλικές οντότητες είναι ιδιαίτερα μέρη της ολότητας του σύμπαντος. (Sharples,2002:90-91)

Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη εδώ

View on the web

A Phase 1 study of RO6870810, a novel bromodomain and extra-terminal protein inhibitor, in patients with NUT carcinoma, other solid tumours, or diffuse large B-cell lymphoma

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

41416_2020_1180_Fig1_HTML.png

View on the web

Transcriptional factor ATF3 promotes liver fibrosis via activating hepatic stellate cells

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

41419_2020_3271_Fig1_HTML.png

View on the web

Regulation of melanoma malignancy by the RP11-705C15.3/miR-145-5p/NRAS/MAPK signaling axis

paythelady.61 shared this article with you from Inoreader

41417_2020_274_Fig1_HTML.png

View on the web